Cafe SDGs

یک فنجان آگاهی

Cafe SDGs

یک فنجان آگاهی

Cafe SDGs

یک فنجان آگاهی مجموعه ای است از طرحها که قرار است در کافه های تهران برگزار شود. هدف این طرحها آگاهی بخشی به مردم و همراه ساختن آنان برای پیشرفت و رسیدن به الگوی توسعه ی پایدار است.

پیوندها

بر این باوریم که اتفاقات خوب و تغییرات مثبت از خود  ما شروع می شوند. این ما هستیم که می توانیم تغییرات را ابتدا در خود و بعد در آدمهای اطرافمان ایجاد کنیم. هر چند اندک اما در نگاهی کلان همین اندکها در کنار هم است که ارزش یک کار کوچک را صد چندان می کند.

بر آن شدیم تا با طرحهایی مبتکرانه گامی در جهت ساختن جهانی زیباتر و آبادتر برداریم و هسته های اولیه ی تغییر مثبت را در دل انسانها بکاریم. اطمینان داریم هم ما و هم همه ی مردم جهان از میوه های این حرکت ارزشمند در آینده ای نزدیک بهره ها خواهیم برد. در این مسیر تنها نیستیم. اطمینان داریم، هستند آدمهایی که در ادامه ی مسیر ما را همراهی کنند و این بخشی از هدف ماست؛ همراه ساختن آدمها برای رسیدن به فردایی بهتر و پرامیدتر.

یک فنجان آگاهی نام مجموعه ای از طرحهاست که قرار است در کافه های شهر اتفاق بیفتد. طرحهایی بر مبنای اهداف توسعه ی پایدار که هدف ما از اجرای آنها همان ایجاد تغییرات مثبت در مردم است. طرحهایی که همراهی مردم را می طلبد و ما جز به پشتوانه ی همت خودمان و همراهی مردم قدم در این راه نگذاشته و نخواهیم گذاشت.