Cafe SDGs

یک فنجان آگاهی

Cafe SDGs

یک فنجان آگاهی

Cafe SDGs

یک فنجان آگاهی مجموعه ای است از طرحها که قرار است در کافه های تهران برگزار شود. هدف این طرحها آگاهی بخشی به مردم و همراه ساختن آنان برای پیشرفت و رسیدن به الگوی توسعه ی پایدار است.

پیوندها

بسیاری از شرکتها و کسب و کارها برای آغاز و گسترش فعالیتهای خود کافه‌ها را انتخاب می‌کنند. هستند شرکتهایی که اقدام به تأسیس کافه کرده‌اند. این به خاطر پتانسیل بسیار بالایی است که در کافه‌ها وجود دارد و این امر نیز به دلیل افرادی است که به کافه‌ها رفت و آمد دارند.


معمولاً مخاطب کافه‌ها را جوانانی تشکیل داده اند که تحصیلات دانشگاهی داشته  و از طبقه‌ی متوسطه جامعه به حساب می‌آیند. طبقه‌ای که بسیاری از تحولات جامعه به وسیله‌ی این قشر اتفاق می افتد و در واقع ایران آینده‌سازان و پیشگامان فردای جامعه‌اند.


ما نیز کافه‌ها را برای طرح یک فنجان آگاهی انتخاب کرده‌ایم. طرحهای اجتماعی و فرهنگی که در قالب رویدادهایی در کافه‌های شهر سعی در آگاهی‌رسانی به قشر جوان تحصیل‌کرده‌ی  متوسط جامعه دارد. طرحهایی که می‌توانند بستر مناسبی را برای معرفی محصولات یا خدمات کسب و کارها به مخاطبان فراهم آورند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی